  • 1. Data: 2005-07-27 14:36:25
    Temat: szkoda całkowita i cena rynkowa pojazdu po miesiącu od zakupu
    Od: "AP69" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Prośba o pomoc w takim przypadku.
    Miesiąc temu kupiłem 3-letni samochód używany na kredyt. Jestem
    poszkodowanym w wypadku. Szkoda będzie likwidowana z OC sprawcy w Warcie. No
    i tu mam problem bo Warta wyceniła mój samochód poniżej tego co zapłaciłem
    miesiąc temu. Kupiłem w komisie przy salonie dealera (mam fakturę VAT
    zakupu).
    Czy Warta może zaniżyć wartość mojego samochodu? Na czym oni bazują?? Jakie
    mam możliwości aby najlepiej nie stracić na całym zdarzeniu (w zasadzie
    stracić jak najmniej bo kosztów związanych z kredytem to chyba nie mam
    szansy odzyskać..).

    Z góry dziękuje chętnym za pomoc.
    Pozdrawiam

    Andrzej