    From: "wieols" <w...@z...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odszkodowanie od PKP za zniszczone rzeczy?
    Date: Tue, 24 May 2005 00:16:21 +0200

    Użytkownik "Artus " <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:d6rr6c$7hc$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    > Jechałem sypialnym. W nocy, w przedziale obok, pękła rurka od kranika z
    wodą,
    > który jest w przedziale. Zanim zauważono awarię woda rozlała się do paru
    > przedziałów. Zamoczyło mi buty i parę ubrań, które były na dnie torby,
    która
    > stała na podłodze. Byłem w delegacji i nie miałem kiedy i gdzie tego
    > wysuszyć, więc rzeczy prawie dwa dni były mokre i nie da się już tego
    używać
    > Nie pomyślałem o tym, że mogłem wziąć od konduktora na bilecie jakąś
> [...]
    http://www.gazeta.pl/usenet/

    Jeżeli już to napewno nie od PKP ale od WARSU który jest zupełnie
    niezależnym od t.zw. kolei przedsiębiorstwem i włascicielem wagonu którym
    jechałeś. Szanse Twoje w tej sprawie oceniam jako mizerne ale nie
    beznadziejne. Po takiej awarii "slipingowy" być może sporządził jakiś raport
    dla przełożonych.