  • 1. Data: 2005-07-22 07:07:15
    Temat: Odszkodowanie-budowa AUTOSTRADY A2
    Od: "PLESZEK" <l...@o...pl>

    Firma budująca autostradę oraz jej podwykonawcy ciężkim transportem spowodowała
    pęknięcia budynków, zabrudzenia elewacji domów, zniszczenie lub zabrudzenie
    płotów, zniszczenie upraw rolnych.
    W jaki sposób uzyskać odszkodowanie lub zadośćuczynienie za zniszczenia
    spowodowane przez firmy budujące autostradę?

  • 2. Data: 2005-07-22 20:40:25
    Temat: Re: Odszkodowanie-budowa AUTOSTRADY A2
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 22 Jul 2005 09:07:15 +0200, "PLESZEK" <l...@o...pl>
    wrote:

> [...]
    >W jaki sposób uzyskać odszkodowanie lub zadośćuczynienie za zniszczenia
    >spowodowane przez firmy budujące autostradę?
    Wystapic z roszczeniem do tej firmy / tych firm?

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 3. Data: 2005-07-22 21:57:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

    > Wystapic z roszczeniem do tej firmy / tych firm?

    Ja uważam, ze będzie problem z udowodnieniem winy. generalnie roszczenie
    należało by kierować do właścicieli pojazdów, które spowodowały szkody.
    Było by to najprostsze. Pozywanie firm może być kłopotliwe, bo pewnie
    jest szereg podwykonawców i jak dowieść, który chlapał błotem?

  • 4. Data: 2005-07-23 17:05:56
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    O ile dobrze zrozumiałem, to roboty związane z budową autostrady, w
    obrębie terenu budowy (ale chyba nie tylko?) były przyczyną strat. Moim
    zdaniem z roszczeniem powinieneś wystąpić do inwestora, czyli GDDKiA.
    Fonon