  • 11. Data: 2002-01-25 16:13:25
    Temat: Re: Odstąpienie od umowy sprzedaży
    Od: "Xander" <a...@p...onet.pl>

    > wziac pamiec,
    > i procek wraz z plyta do serwisu i niech odpala go przy Panu.
    >
    > Boguslaw

    Jak najbardziej zgadzam się z "przedpiszcą" ;)
    Sam miałem podobne przypadki z tym, że od razu udałem się do sklepu i na
    miejscu ustaliliśmy co jest nie tak - wszystko zależy jak zawsze od dobrej
    woli sprzedawcy (i dlatego u nich kupuję ;).
    Podane objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu PROCESORA (niedawno mnie
    to spotkało) lub grafiki czy pamięci (urządzenia zewn. powodujące zwarcia -
    najmniej prawdopodobne) zważywszy, że poprzednie płyty padały - mogły coś
    uszkodzić (mój procesor też dziwne objawy w systemie powodował zanim się
    spalił ostatecznie...
    Warto przetestować również ZASILACZ gdyż istnieje dość duże
    prawdopodobieństwo, że to za jego przyczyną "padają" kolejne płyty
    (nistabilne działanie - możliwość wystąpienia przepięc).

    Pozdr
    Xander

  • 12. Data: 2002-01-28 09:51:16
    Od: "Wojek" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > prawdopodobieństwo, że to za jego przyczyną "padają" kolejne płyty
    > (nistabilne działanie - możliwość wystąpienia przepięc).

    Zaniosłem płytę+pamięć+procesor do sprzedawcy i razem doszliśmy do tego że
    najprawdopodobniej procesor palił płyty. Zresztą po włożeniu go do innej
    wogóle nie ruszył co świadczy o jego całkowitym padzie. Zrezygnowałem z
    odstąpienia od umowy ponieważ serwisant sam zaproponował mi że na czas
    przetrzymywania sprzętu w serwisie wypożyczy mi inny wtym tygodniu. Zasilacz
    raczej nie jest uszkodzony a także inne podzespoły bo na innej płycie
    głównej (troszeczke starszej) wszystko działa ok.W każdym razie ze sposobu
    załatwienia tej sprawy narazie jestem zadowolony.

    Wojek