  • 1. Data: 2008-07-31 16:46:45
    Temat: Odsprzedaz softu nie do odpsrzedazy :)
    Od: r...@o...pl

    Witam

    Mam zakupiony soft graficzny, za ciezkie pieniadze. Nie bede go juz
    potrzebowal.
    Zgodnie z U.Pr.Autorskie wprowadzenie egzemplarza do obrotu wyczerpuje
    prawo
    rozporzadzania nim, wiec odsprzedac fizyczny egzemplarz softu moge.
    A jak to sie ma z tym czyms co podobno jest "licencja" - eula.txt -
    czy wiaze w tym znaczeniu,
    ze co prawda nabywca bedzie mial egzemplarz softu, ale nie bedzie mogl
    go uzywac?
    Nie za bardzo widze tutaj przepis karny ktory mialby zastosowanie,
    wiec czy w gre wchodzi
    "tylko" ew. odszkodowanie cywilne - gdyby nabywca jakos sie podlozyl?
    Czy moze
    ja tez bede narazony na takie odszkodowanie bo sprzedalem mimo ze eula
    nie pozwalala?

    pozdr