  • 31. Data: 2023-09-12 23:35:09
    Temat: Re: Odrzucenie spadku przez dziecko poczęte po śmierci rodzica
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.09.2023 o 17:50, J.F pisze:
    > Są długi, jest majątek. Nie wiadomo co większe.
    > Nie wiadomo co bedzie wieksze, jak zaczną odsetki "karne" naliczac.
    > Czasem przy okazji kredytu bywa ubezpieczenie na życie..

    ale o ile nie ma cesji na bank, to chyba nie wchodzi w masę spadkową.

    > Jak znajdą. A to taka wstydliwa sprawa - tato mówił, ze ma, ale nie
    > powiedział kto dokladnie.
    > Albo to z taką panią Kasią było, adres dokładny nie znany ...

    Widywałem ogłoszenia, że spadkobiercy Kowalskiego mają się zgłosić do
    określonego dnia pod rygorem pominięcia. Ja się zastanawiam, co by było,
    jakby w przyszłości ustalono nowego spadkobiercę. Długi dziedziczy?

    > Formalnie głupio, ale jest co licytować ?

    Nie ma. Zauważ, że z chwilą śmierci spadkobiercy stają się właścicielami
    - choć nie są ustaleni.

    --
    (~) Robert Tomasik