  • 51. Data: 2022-11-23 18:15:12
    Temat: Re: Odpowiedzialność zbiorowa kusonów
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 22 Nov 2022 19:43:20 +0100, Shrek wrote:

    > Ale podlega temu samoemu wojewódzkiemu.

    I temu samemu głownemu co Warszawa :-P

    > Młody? A niby czemu - chciał hotdoga a kulsony wszystkie wyżarły i
    > wyszedł głodny i zawiedziony.

    A to nie rozumiem - jaki "młody"?

    Zabka sie cieszy, bo towar zszedl.

    J.

  • 52. Data: 2022-11-23 18:34:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.11.2022 o 18:15, J.F pisze:

    > I temu samemu głownemu co Warszawa :-P

    Główny schodów pilnuje i żeby pampersów nie powiesili a nie jakimiś
    trupami na komisariatach...

    > A to nie rozumiem - jaki "młody"?

    No mój młody. Wcześniej jak się bawili w przedszkolu w policjantów i
    złodziei to chciał być zawsze policjantem. Teraz już policjantów jakby
    mniej lubi;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!