  • 11. Data: 2022-11-21 13:00:10
    Temat: Re: Odpowiedzialność zbiorowa kusonów
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 19 Nov 2022 17:57:17 +0100, Shrek wrote:

    > Ale że jak - wzorowe kulsony i raz im odjebało i od razu człowieka
    > zabili? NIe - po prostu raz zaszło za daleko i nie udało się pod dywan
    > zamieść. No i te pieprzone pismaki...

    No - teraz sie znalazlo 19 podobnych przypadkow wywiezien, a wczesniej
    nikt nie zglaszal?
    Moze zrozumieli, ze to dobra kara :-)

    Robercie - a swoją drogą - skąd takie pomysły, zeby wywozic do lasu?
    Uczą was tego na kursach, Rambo puszczaja, czy koledzy z SB wspominaja
    stare dobre czasy ... ale to juz chyba emeryci?

    > Tak. Przy okazji ciekawostka - w piątku jest geometryczny środek polski.
    >
    > A ten wrocław... albo miejscowym dziennikarzom należy się jakaś nagroda
    > na najlepszych dziennikarzy śledczych, albo tamtejszą policję należy
    > zaorać i zrobić od nowa.

    Ale o co chodzi z tym wroclawiem?
    Jeden przypadek znany, kilka mniej wyraznych bylo, ale gdzie nie ma,
    czy dziennikarzy sledczych mamy swietnych ... oni chyba niekoniecznie
    z Wroclawia musieli byc.
    A wczesniej sie o takich ekscesach nie slyszalo.

    Tak apropos - slynna scena z MN 2011 - ale pelnej to jeszcze nie
    widzialem

    https://www.youtube.com/watch?v=7G3cN6Bdn_8

    i takie dwa spostrzezenia:
    -Policjanci dobrze wiedzą kogo atakować ... łysych?
    czy sa jakies inne znaki szczególne ?

    -łysi dobrze wiedzą, ze trzeba sp*..

    Kviatku - to chyba dobrze, jak policja edukuje łysych?

    J.

  • 12. Data: 2022-11-21 13:49:49
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.11.2022 o 12:33, J.F pisze:
    > Robercie - jak to tam u was teraz z paliwem - da rade taki lewy kurs
    > rozliczyc, czy w wiejskiej gminie to nie problem.

    A mógłbyś napisać, o co Ci chodzi? Nie chce mi się przeglądać wątku o
    kulsonach. Wyłapałem wzrokiem tę wstawkę.

    --
    Robert Tomasik

  • 13. Data: 2022-11-21 13:54:04
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.11.2022 o 13:00, J.F pisze:
    > Robercie - a swoją drogą - skąd takie pomysły, zeby wywozic do lasu?
    > Uczą was tego na kursach, Rambo puszczaja, czy koledzy z SB wspominaja
    > stare dobre czasy ... ale to juz chyba emeryci?

    Zdziwił byś się, ale czasem sami zatrzymani żebrzą. Bo jak go na Izbę
    wywieziesz, to musi zapłacić kilka stówek. Ale spodziewać się należy
    raczej nasilenia takich nieprawidłowości, bo samorządy nie mają
    obowiązku podpisywać umów z Izbami Wytrzeźwień i spostrzeżono tu możliwe
    oszczędności. Ściąganie opłat od głownie bezdomnych jest niemożliwe.
    Państwo do tego nie chce dopłacać. To nie podpisuje się umowy i Policja
    ich w aresztach na koszt podatników trzyma.

    --
    Robert Tomasik

  • 14. Data: 2022-11-21 13:58:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 21 Nov 2022 13:54:04 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Zdziwił byś się, ale czasem sami zatrzymani żebrzą. Bo jak go na Izbę
    > wywieziesz, to musi zapłacić kilka stówek.

    Zeby ich wywiezc do lasu, czy zeby ich nie odstawiac na IW ?

> [...]
    > Państwo do tego nie chce dopłacać. To nie podpisuje się umowy i Policja
    > ich w aresztach na koszt podatników trzyma.

    No i nie musza wtedy żebrać, a wszystko zaczyna miec pozory legalnosci
    :-)

    Tylko choroba juz sie nie da zwalic na sanitariuszy, jak umrze w
    komisariacie :-P

    J.

  • 15. Data: 2022-11-21 14:01:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 21 Nov 2022 13:49:49 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > A mógłbyś napisać, o co Ci chodzi? Nie chce mi się przeglądać wątku o
    > kulsonach. Wyłapałem wzrokiem tę wstawkę.

    Policjanci z miejscowosci Piątek, pojechali na interwencje do
    miejscowosci Piątek, po czym aresztanta wywiezli do lasu
    koło miejscowosci Janowice, której nie mogę jakos znależć.

    Ale spodziewam sie, ze pare km to jest.
    I jak to sie potem rozlicza - ot, podaje przebieg w czasie sluzby,
    i pare km wiecej nikogo nie dziwi?

    J.

  • 16. Data: 2022-11-21 14:27:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.11.2022 o 14:01, J.F pisze:
    > I jak to sie potem rozlicza - ot, podaje przebieg w czasie sluzby,
    > i pare km wiecej nikogo nie dziwi?

    W ciągu 8-godzinnej służby w patrolu zmotoryzowanym u nas się robi ponad
    100 km. Różnie z tym bywa. Czasem nieco mniej, czasem 150 km. Tego nikt
    nie jest w sprawie monitorować.

    --
    Robert Tomasik

  • 17. Data: 2022-11-21 14:31:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.11.2022 o 13:58, J.F pisze:

    > Zeby ich wywiezc do lasu, czy zeby ich nie odstawiac na IW?

    "Pan mnie tu zostawi, a ja już sobie pójdę dalej". To "tu" może być
    wszędzie. Jak ktoś ma "miękkie serce ...". To niekoniecznie musi się
    wiązać z "praniem" delikwenta. Natomiast właśnie istnieje takie ryzyko,
    że gość w tym lezie "zejdzie" z przyczyn naturalnych, albo jak
    wytrzeźwieje, to złoży zawiadomienie na dobrodusznych.

    > No i nie musza wtedy żebrać, a wszystko zaczyna miec pozory
    > legalnosci :-) > Tylko choroba juz sie nie da zwalic na sanitariuszy, jak umrze w
    > komisariacie :-P

    Ludzie w różnych miejscach umierają.

    --
    Robert Tomasik

  • 18. Data: 2022-11-21 14:34:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 21 Nov 2022 14:31:05 +0100, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > że gość w tym lezie "zejdzie" z przyczyn naturalnych, albo jak
    > wytrzeźwieje, to złoży zawiadomienie na dobrodusznych.

    No ale wiozą w jakims sensownym kierunku, a nie do lasu?

    Bo chyba przyznasz, ze koledzy Policjanci jednak stosują bezprawne
    wywiezienie ... kto was tego nauczyl?

    > Ludzie w różnych miejscach umierają.

    W komisariacie odpowiadaja Policjanci :-P

    J.

  • 19. Data: 2022-11-21 14:39:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 21 Nov 2022 14:27:34 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > W ciągu 8-godzinnej służby w patrolu zmotoryzowanym u nas się robi ponad
    > 100 km. Różnie z tym bywa. Czasem nieco mniej, czasem 150 km. Tego nikt
    > nie jest w sprawie monitorować.

    Monitorowac mozna, i czasem wam GPS wsadzą :-)

    te 100km to po Nowym Sączu, czy po okolicy?

    Bo ile "interwencja" zajmuje? Z pół godziny pewnie co najmniej,
    a jak z atrakcjami, to i dwie, to nie wiem czy po miescie mozna duzo
    nakręcic ... no 16 po 5 km, to juz 80km, i nikt nie bedzie liczyl, czy
    to 80 czy 100 ...

    J.

  • 20. Data: 2022-11-21 15:04:03
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.11.2022 o 14:34, J.F pisze:

    > No ale wiozą w jakims sensownym kierunku, a nie do lasu?

    Wiesz, to dość pojemne pojęcie. U ans w koło lasy. Możemy jeszcze nad
    jezioro :-) A poważnie, to raczej nikt celowo do lasu nie jeździ.

    > Bo chyba przyznasz, ze koledzy Policjanci jednak stosują bezprawne
    > wywiezienie ... kto was tego nauczył?

    Ja osobiście z żadnym wywożeniem się nigdy nie spotkałem. były opowieści
    o ZOMO, ale to tzw. "opowieści dziwnej treści" przy kawie lub innym
    trunku. Natomiast spotkałem się z tym, że jakiś pijaczek ubłagał, bu go
    nie wywozić na izbę. Można przekazać osobie trzeźwej, która zobowiąże
    się do opieki. No i tu już to bywa ocenne. W każdym razie na pomysł
    zostawienia w lesie bym nie wpadł, a w dodatku oni go tam chyba pobili,
    albo pobito go wcześniej. Pomysł uważam z kategorii tych "kiepskich" i
    raczej podejrzewam jakiś miejscowy "dziwny zwyczaj". Nie jest to na
    pewno standardem.

    Tylko o tyle, o ile powinni temu zapobiec i nie podjęli stosownych działań.

    --
    Robert Tomasik