  • 11. Data: 2008-10-06 19:47:55
    Temat: Re: Odpowiedzialnosc prducenta samochodu
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 06-10-2008 o 20:06:07 Sebcio <s...@n...com> napisał(a):

    > A jaki to samochód ?

    a to ma jakiesznaczenie ? osobowy

    leon

  • 12. Data: 2008-10-06 19:49:07
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

    > d) zostawiamy auto w bezpiecznym miejscu, dzwonimy po pomoc która zawozi
    > je do ASO
    e) właczamy światło drogowe ew przeciwmgielne i jedziemy dalej
    f) spychamy pojad na pobocze i czekamy do rana a i do zmiany przepisów o
    świeceniu światłami w dzień

    zbyszek

  • 13. Data: 2008-10-06 19:51:24
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 06-10-2008 o 19:35:44 scream <n...@p...pl> napisał(a):

    > Nie mozna dostac mandatu za takie cos.

    http://www.v10.pl/prawo/Taryfikator,mandatow,10.html

    145. art. 88 Jazda bez wymaganych świateł od zmierzchu do świtu art. 51
    ust. 1 pkt 1 200zl

    czyli jednak mozna.

    leon

  • 14. Data: 2008-10-06 22:20:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@g...pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Peugeot 1995 - sama sie wymienia w trakcie jazdy
    > w dobyrm kierunku myślę?

    chyba nie. To musi isc jakas sinusoida bo:
    Mercedes 207D 1980 - trzeba było pol przodu odkrecic zeby zmienic.

    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo
    milczysz." Nina Liedtke

  • 15. Data: 2008-10-07 06:06:32
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:06102008.585C973D@budzik61.poznan.pl...

    > Opel Corsa 2004 - wymiana bez najmniejszego problemu.

    pewnie :), a tylne to po pewnym czasie mozna bylo wymieniac wogole od
    zewnatrz, bo tak niemiaszki zaprojektowaly lampy ze sie klosze topia :)

  • 16. Data: 2008-10-07 06:23:09
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik leon napisał:

    > Witam
    >
    > Sporo czytajacych jest zmotoryzowanych wiec pewnie spotkalo sie z
    > taka lub podobna sytuacja.
    > Spalila sie zarowka w przednim reflektorze. Niby banalna sprawa ale nagle
    > okazuje sie, ze wymiana zarowki bez wizyty w warsztacie jest niemozliwa(1).
    Zarowka to pikus, a jak ma sie sprawa jesli auto posiada palniki
    xenonowe - tu tylko aso.
    Sprawna zarowke trzeba mniec na wymiane podczas jej przepalenia inaczej
    mandat od niebieskich. Ale juz trudno miec ze soba lampe/palnik xenonowy
    i wymienic ja na drodze (koszt lampy oraz karkolomna wymiana czesto
    polaczona z kasowaniem bledu w kompie auta itd. itp.)
    pozdrawiam

    --
    ----------> www.varius.jawnet.pl/fotki <----------
    Oskar Wilde

  • 17. Data: 2008-10-07 08:50:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@t...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > pewnie :), a tylne to po pewnym czasie mozna bylo wymieniac wogole od
    > zewnatrz, bo tak niemiaszki zaprojektowaly lampy ze sie klosze topia :)

    nie zauwazyłem, ale miałem to auto tylko 3 lata.

    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie
    swojej osoby, zginie raczej, niż stanie się antytezą tego wyobrażenia."
    Frank Herbert

  • 18. Data: 2008-10-07 09:24:22
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > Za brak światła? Absolutnie. Odholować pojazd można tylko w dwóch
    > przypadkach:
    > - kiedy stwarza zagrożenie
    > - kiedy blokuje ruch na drodze
    > W zasadzie w innych przypadkach holowania sie nie stosuje.

    Brak przy sobie dowodu opłacenia OC.

  • 19. Data: 2008-10-07 12:36:18
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:07102008.371FBA39@budzik61.poznan.pl...

    > nie zauwazyłem, ale miałem to auto tylko 3 lata.

    u mnie w robocie sa dwie, rocznik o ile mnie pamiec nie myli 2006, obie juz
    mialy wymieniane tylne lampy wlasnie z tego powodu

  • 20. Data: 2008-10-07 14:03:13
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 6 Oct 2008 21:07:27 +0200, Przemysław Bernat napisał(a):

    > Ale można zastosować zakaz jazdy pojazdem nie spełniającym wymogów. Sam
    > wtedy odholujesz.

    Niekoniecznie, mozesz zostawic na poboczu o ile nie utrudnia ruchu :))

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl