  • 1. Data: 2007-06-29 07:57:58
    Temat: Odpowiedzialnosc parkingu strzezonego
    Od: "Mr.Jack" <m...@W...org>

    Czy platny parking strzezony odpowiada za pokrowiec, ktorym przykryty byl
    motocykl? Jesli taki pokrowiec zginie, czy mam prawo zadac zwrotu pieniedzy?
    Czy _platny_ strzezony parking ma prawo w regulaminie zawrzec informacje, ze
    nie odpowiada za skradzione pojazdy?

    --
    Jacek "Mr.Jack" Sawicki
    Klub Thundercata: http://www.motocykl.org/thundercat

  • 2. Data: 2007-06-29 08:13:54
    Temat: Re: Odpowiedzialnosc parkingu strzezonego
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Mr.Jack" <m...@W...org> wrote in message
    > Czy platny parking strzezony odpowiada za pokrowiec, ktorym przykryty byl
    > motocykl? Jesli taki pokrowiec zginie, czy mam prawo zadac zwrotu
    > pieniedzy?
    tak

    > Czy _platny_ strzezony parking ma prawo w regulaminie zawrzec informacje,
    > ze nie odpowiada za skradzione pojazdy?

    nie

  • 3. Data: 2007-06-29 09:02:15
    Od: "Robert Bajorek" <r...@p...onet.pl>

    witam

    a może to jest parking "dozorowany" a nie strzeżony, pracuje w firmie która
    zarzadza parkingami i bardziej wolimy parkingi "dozorowane" od strzeżonych -
    dużo mniejsza odpowiedzialność.

    Pozdrawiam
    Robert Bajorek

  • 4. Data: 2007-06-29 09:09:53
    Od: l...@i...eu

> [...]
    > zarzadza parkingami i bardziej wolimy parkingi "dozorowane" od strzeżonych -

    jest ogrodzony? Ma barierkę? Pracownika? Monitoring?

  • 5. Data: 2007-06-29 09:13:11
    Od: "Mr.Jack" <m...@W...org>

    Robert Bajorek wrote:
> [...]
    > która zarzadza parkingami i bardziej wolimy parkingi "dozorowane" od
    > strzeżonych - dużo mniejsza odpowiedzialność.

    A czym sie rozni jeden od 2 ?
    Na moim parkingu jest ogrodzenie, sa 2 budki straznicze i szlaban. Jedyny
    problem polega na tym, ze jest to parking przy budynku szpitalnym, gdzie sa
    2 furtki i ludzie przez niego przechodza *czy raczej obok* do przychodni,
    czy apteki.

  • 6. Data: 2007-06-29 11:33:48
    Od: earl <e...@p...fm>

    On 29 Cze, 09:57, "Mr.Jack" <m...@W...org> wrote:
> [...]
    > Czy _platny_ strzezony parking ma prawo w regulaminie zawrzec informacje, ze

    je eli parking strzezony to odpowiada, zawiera normaln umowe
    przechowania i ma do ozy staranno ci nalezytej eby rzecz oddac w
    takim stanie jak przyj ,
    a je eli dozorowany [najcz ciej widac po informacji przy wje dzie, e
    parking p atny niestrzezony], to wtedy jest to umowa najmu miejsca
    parkingowego, czyli wynajmujesz teren i tyle, bez konieczno ci
    sprawowania nadzoru przez wynajmuj cego

  • 7. Data: 2007-06-29 14:05:49
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Robert Bajorek" <r...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > która zarzadza parkingami i bardziej wolimy parkingi "dozorowane" od
    > strzeżonych - dużo mniejsza odpowiedzialność.

    taka sama, tylko wam się wydaje, że mniejsza.

  • 8. Data: 2007-08-09 17:34:58
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    earl pisze:

    > je eli parking strzezony to odpowiada, zawiera normaln umowe

    PISZ BEZ POLSKICH LITER!!!

    pozdrawiam.
    PlaMa