  • 1. Data: 2003-12-18 20:29:11
    Temat: Odpowiedzialność karna osób prawnych.
    Od: "Ariser" <a...@S...op.pl>

    Witam.

    Obiło mi się ostatnio o uszy, że w najbliższym czasie wejdzie w życie (lub
    już weszła) ustawa wprowadzająca nowość w polskim prawie - odpowiedzialność
    karną osób prawnych. Prawda-li to czy tylko plotka? Jeżeli prawda, to
    prosiłbym zorientowaną osobę o podanie mi namiaru na odpowiedni Dz.U. Z góry
    dzięki.

    --
    Pzdr
    Ariser

  • 2. Data: 2003-12-19 10:15:18
    Temat: Re: Odpowiedzialność karna osób prawnych.
    Od: Arek <a...@e...net>

    Ariser rzecze:
> [...]
    > prosiłbym zorientowaną osobę o podanie mi namiaru na odpowiedni Dz.U. Z góry

    Już weszła, ale została przez kogoś tam zaskarżona jako niekonstytucyjna.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info