    From: "Jar" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odpowiedzialność administratora za wpisy na forum..
    Date: Thu, 7 Jun 2012 08:59:56 +0200

    Witam
    Mam pewien problem. Prowadze działalność literacką(twórczość artystyczna) od
    dobrych paru lat. Mam same pozytywne opinie, ale na pewnym forum które
    prowadzi konkurencja, zaczeły się pojawiać negatywne wpisy na temat moich
    produktów i mojej osoby - firmy. To wszystko to oszczerstwa ( art 212 kk ).
    Co mogę w takiej sytuacji zrobić? Forum jest założone na jednym z portali.
    Więc jest tak, jakby było 2 administratorów, głowny i ten od konkretnego
    forum. Z tym od forum nie da się normalnie rozmawiać. Pisałem do głównego o
    całej sytuacji, ale wątku nie usunął i wkleił mi regulamin forum że nie jest
    odpowiedzialny za wpisy. ( choć wiedział o naruszeniu dóbr osobistych )

    Co w takiej sytuacji zrobić i czy mogę żądać odszkodowania za poniesione
    straty, jesli tak to od kogo ??

    Dziękuje za odpowiedzi.