  • 1. Data: 2004-08-10 13:42:58
    Temat: odszkodowanie z oc rolników
    Od: "Gośka" <g...@o...pl>

    Witam,
    posiadam gospodarstwo rolne, które jest ubezpieczone /obowiązkowo/, zdażyl się
    wypadek, mienowicie zostalo pogryzione przez osy moje 6 letnie dzeiecko, dość
    dotkliwie, ponad 40 ukąszeń, w wyniku czego trafilo na 3 doby do
    kliniki,pokąsani zostali również moi rodzice.Stalo się to podczas pracy, nikt
    nie wiedzial że w zbelowanym sianie jest rój os wielkości wiadra, dziecko się
    przyglądalo, a rodzice nakladali belki na przyczepę...
    czy mogę dostać cokolwiek z oc ?
    z góry dziękuje za pomoc, w razie jakichś pytań odpowiem, ale dopiero w
    czwartek wieczorem, bo nie będę miala dostępu do neta.
    Pozdrawiam
    Gośka

  • 2. Data: 2004-08-11 07:44:28
    Temat: Re: odszkodowanie z oc rolników
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 10 Aug 2004, Gośka wrote:

> [...]
    >+ nie wiedzial że w zbelowanym sianie jest rój os wielkości wiadra, dziecko się
    >+ przyglądalo, a rodzice nakladali belki na przyczepę...

    *Ty* ? Z *własnego* OC ?
    Jakoś nie widzę... z OC to mogliby "oni" dostać, jakby wystąpili
    przeciwko *tobie* o odszkodowanie... z tym że w "warunkach"
    ubezpieczeń OC *dobrowolnych* (wiem że piszesz o obowiązkowym :))
    widywałem wyłączenia dotyczące np. "osób wspólnie zamieszkujących"
    - nie wiem czy się na coś podobnego nie załapiesz.
    I nie mam pojęcia (może ktoś skomentuje) czy nie jest możliwy przypadek
    że zostanie uznana twoja odpowiedzialność - a jednocześnie TU "się
    wywinie" jakimś argumentem (i wyjdzie że to ty masz płacić :) -
    a trzeba *dobrze* sprawdzić które odszkodowania *nie orzeczone
    przez sąd* są zwolnione z podatku !)

    pozdrowienia, Gotfryd