eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowypowiedzenie z art. 52 KP i niszczenie, fałszowanie akt osobowych › Odp: wypowiedzenie z art. 52 KP i niszczenie, fałszowanie akt osobowych
    From: "Sandra" <J...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: wypowiedzenie z art. 52 KP i niszczenie, fałszowanie akt osobowych
    Date: Fri, 4 Apr 2003 01:08:41 +0200

    Użytkownik Robert Tomasik <r...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b6ieff$g98$...@i...gazeta.pl...
    > Mnie bardzie interesuje, czy on ma jego kopię. Skoro tamten zniszczył
    > dokumenty, to pewnie i to podanie o urlop. Ale nie ma to znaczenia
    żadnego,
    > ponieważ nieco niżej jest napisane, że pracodawca przyznał się do
    otrzymania
    > wniosku o urlop w dniu 24.03.2003 roku..

    Zgadza się ,miałam zamiar o to samo zapytać lub karte urlopową ale skoro nie
    wspomniał ale po przeczytaniu doszłam do wniosku ,że nie zachował pewnej
    ostrożności.
    Przyznając sie do udzielenia urlopu nie mógł zniszczyć wszystkiego ale mnie
    jeszcze interesuje czy przy przyjeciu wypełniał kwestionariusz osobowy bo
    akta osobowe w sadzie pracy odgrywają bardzo ważną rolę...

    Sandra