  • 1. Data: 2003-12-16 17:37:26
    Temat: swiadek - sprawa rozwodowa
    Od: "ATZ_Rzeszow" <a...@w...pl>

    Witam pierwszy raz na grupie i mam taka sprawe:

    moja znajoma dostala wezwanie na swiadka w sprawie rozwodowej jej kolezanki;
    niemniej nie ma ochoty na takie 'pranie brudow' uwazajac, ze obie strony
    zachowywaly sie wobec niej unfair

    I pytanko - co grozi za niestawienie sie w sadzie?

    Pzdrw,

    GP

  • 2. Data: 2003-12-16 18:01:37
    Temat: Re: swiadek - sprawa rozwodowa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ATZ_Rzeszow" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    W najlepszym razie grzywna. w najgorszym doprowadzenie przez Policję. W
    wypadku sprawy rozwodowej raczej grzywna w celu przymuszenia.

  • 3. Data: 2003-12-16 18:43:00
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    ATZ_Rzeszow wrote:
    > I pytanko - co grozi za niestawienie sie w sadzie?

    grzywna, przymusowe doprowadzenie

    KG

  • 4. Data: 2003-12-16 20:33:38
    Temat: Odp: swiadek - sprawa rozwodowa
    Od: "Piotr" <w...@p...onet.pl>

    grzywna do 1000 zł i w razie ponownego niestawiennictwa - prtzymusowe
    doprowadzenie przez policję - art. 274 kpc. Za nieuzasadnioną odmowę
    złożenia zeznań gdy już się stawi / zostanie doprowadzona - znów grzywna i
    areszt do tygodnia.
    lepiej te zeznaia złożyć...
    Piotr