  • 11. Data: 2003-11-14 23:44:14
    Temat: Re: spleśniałe mięso w TESCO
    Od: "hugonex" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "klient" <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bou72k$cso$1@inews.gazeta.pl...
    > witam
    >

    >Interesuje mnie jakie konsekwencje moga grozic takim marketom ? (
    przypuszczam
    > ze zadne skoro do tego dochodzi )
    >
    > oszukany klient Tesco

    W USA dostałbyś (albo przez ugodę, albo w sądzie) wagon pieniędzy! Wystarczy
    tylko wymyślić tragiczną, (ale przystającą do rzeczywistości ! ) historię o
    urazie psychicznym jakiego doznałeś. Mogłeś przecież w tym momencie karmić
    tym krokietem maleńkie dziecko, gapiąc się w tym samym czasie w brazylijską
    telenowelę w TV i nie widząc, że to trucizna! Twoją uwagę zwróciła w
    ostatniej chwili sąsiadka, która przyszła pożyczyć sól. Teraz oboje
    domagacie się po $100 mln każde, bo z tego szoku zaczęliście się np. moczyć
    w nocy albo się jąkać!

    hugonex

  • 12. Data: 2003-11-15 02:07:56
    Temat: Odp: spleśniałe mięso w TESCO
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    dobre.
    polecam prawnikom czy to jest do przeprowadzenia w polsce
    podejrzewam że to by trochę poprawiło sytuację handlu starzyzną

    Użytkownik hugonex <h...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bp3pce$ggq$...@n...onet.pl...