  • 11. Data: 2002-11-10 20:37:07
    Temat: Odp: rozprawy (uczestniczenie)
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aqmfkm$8ro$...@a...dialog.net.pl...

    > Użytkownik Depilator <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:aqhjen$l1j$...@n...tpi.pl...

    jawność ,niejawność i owszem zgadzam się ale ????????
    mamy troszeczke inne czasy Proszę Pana

    Sandra

  • 12. Data: 2002-11-10 21:43:49
    Temat: Re: rozprawy (uczestniczenie)
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra napisa_(a):
    > jawność ,niejawność i owszem zgadzam się ale ????????

    ????

    > mamy troszeczke inne czasy Proszę Pana

    i możemy ignorować obowiązujące przepisy... a może ich nie znamy..?

    KG

  • 13. Data: 2002-11-10 23:16:44
    Od: c...@p...onet.pl

    > Mam pewne pytanie w zwiazku z rozprawami.
    > Jestem mlody (mam 15 lat).

    Art. 152 KPC: "Na posiedzenia jawne wstęp na salę sądową mają - poza stronami i
    osobami wezwanymi - tylko osoby pełnoletnie. Na posiedzenia niejawne mają wstęp
    tylko osoby wezwane".
    W zasadzie wstęp na salę ma każdy ( z uwzględnieniem ww. art. 152) jednak
    niekiedy może być on ograniczony zarządzeniem prezesa sądu o wydawaniu kart
    wstępu i wyznaczeniu odpowiednich miejsc dla sprawozdawców prasy, radia i
    telewizji ( par. 74 regulaminu urzędowania sądów powszechnych: W razie
    przewidywania masowego przybycia publiczności, prezes sądu może zarządzić
    wydanie kart wstępu na salę rozpraw. Może również wyznaczyć odpowiednie miejsce
    dla sprawozdawców prasy).

    Ciacho

  • 14. Data: 2002-11-11 21:40:53
    Od: "Tomek W." <t...@p...onet.pl>

    Czyli jak w koncu jest???
    Bo juz sie pogubilem. Czy mam jakies szanse na obejrzenie rozprawy??? Sejm
    jest w Poznaniu.
    Jedni mowia ze jest potrzebna wejsciowka, inni ze bez problemu, jeszcze inni
    ze tylko pelnoletni. Juz sie pogubilem. Ma ktos moze jakies doswiadcznie na
    ten temat i moze mi to wyjasnic???

    Tomek Wilczynski t...@p...onet.pl
    gg: 3869587

  • 15. Data: 2002-11-11 22:00:27
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Tomek W. <t...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...
> [...]
    inni
    > ze tylko pelnoletni. Juz sie pogubilem. Ma ktos moze jakies doswiadcznie

    z doświadczenia mówie :P a przepisami niech sobie macha kto tylko chce :P
    każda wycieczka małolatów uzyskiwała/uzyskuje takie wejscie po uprzednim
    skierowaniu problemu do Pana Prezesa SO ten nastepnie kier.ją na rejon do
    przewodniczącego a ten , przychodzi :-) do koleżanek sędzin i pyta grzecznie
    z czarującym uśmiechem , która by chciała taką szarańcze mieć na sali :P
    kapewu mądralińscy ...
    więc młody zasuwa do okręgówki i pogada z Panem Prezesem / hehe jak będzie
    miał dla niego czas / ale jest Pani sekretarka
    ona tez udzieli informacji ...
    A Pan 15 letni nie powinien zastanawiać się co kto powie na grupie , tylko
    podniesie swą szanowną i dowie sie na miejscu :P

    Sandra

  • 16. Data: 2002-11-11 22:23:27
    Od: c...@p...onet.pl

> [...]
    > A Pan 15 letni nie powinien zastanawiać się co kto powie na grupie , tylko
    > podniesie swą szanowną i dowie sie na miejscu :P

    :) To ja powiem z własnego doświadczenia :) - idź po prostu do rejonowego,
    poczytaj sobie co tam mają ciekawego na wokandzie, właź do sali i siedź cicho,
    jeżeli jesteś w miarę wyrośnięty to nikt cię nie zaczepi. A jak zaczepi to
    spróbuj gdzie indziej i już. W czym problem?

    Ciacho

  • 17. Data: 2002-11-12 08:27:41
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra napisa_(a):
> [...]
    > skierowaniu problemu do Pana Prezesa SO ten nastepnie kier.ją na rejon do
    > przewodniczącego a ten , przychodzi :-) do koleżanek sędzin

    No tak, jak w tym sądzie same kobiety to niczemu się już nie dziwię ;)

    > i pyta grzecznie
    > z czarującym uśmiechem , która by chciała taką szarańcze mieć na sali :P
    > kapewu mądralińscy ...

    Jedna osoba to ta szarańcza i wycieczka? I potrzebuje wejściówkę?

    KG

  • 18. Data: 2002-11-12 09:45:46
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
    > Sandra napisa_(a):
    >
    > No tak, jak w tym sądzie same kobiety to niczemu się już nie dziwię ;)

    są i przystojni mężczyźni :-)

    > Jedna osoba to ta szarańcza i wycieczka? I potrzebuje wejściówkę?

    no nie :-) ale nie są takie wścipskie osoby mile widziane ale może próbować
    to nic nie kosztuje tylko podniesienie pupy ...

    Sandra

  • 19. Data: 2002-11-12 16:13:05
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra napisa_(a):
    > no nie :-) ale nie są takie wścipskie osoby mile widziane

    nie lubimy jak patrzą na ręce? ;)

    KG

  • 20. Data: 2002-11-12 16:20:57
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>