  • Data: 2005-05-30 22:59:46
    Temat: Odp: pijany przestepca - kryminalista - RADZCIE! :)
    Od: "albert" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jestem pewien.
    > (no w zasadzie w czasie wyborów możesz m.in. zdecydować kto będzie tą
    > kasą rządził, ale niestety dalej on nie jest twoja).

    jak najbardziej jest moja tylko wrzucona do wspólnego wora
    a w wyborach decyduję kogo dopuszczę do jej dysponowania
    a w prostszych słowach to na razie to ja daję żreć urzędnikowi
    a nie on mnie. i to on ma się mi kłaniać pierwszy a jak nie pasuje to krowy
    pasać.
    zasada jest prosta społeczeństwo bez urzędników sobie świetnie poradzi
    urzednik bez społeczeństwa umiera z głodu.jest 100% pasożytem sam nic nie
    tworzy.
    jedynie zużywa wytworzone, w lepszy lub gorszy sposób.

    dla rozumnych inaczej
    czy prezydent Polski jest jej właścicielem?
    a może właścicielem skarbu państwa?
    czy tylko dobrze opłacanym zarządcą?/administratorem/

    a to że się przyzwyczailiśmy do powszechnej arogancji urzędników
    to już trudno. dużo wody w wiśle upłynie zanim to się zmieni.