eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodpowiedzialnosc za niezgodnosc z umowa sprzedaz konsumencka › Odp: odpowiedzialnosc za niezgodnosc z umowa sprzedaz konsumencka
    From: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: odpowiedzialnosc za niezgodnosc z umowa sprzedaz konsumencka
    Date: Sun, 7 Dec 2003 21:08:52 +0100
    Sender: p...@p...onet.pl@pg185.rzeszow.sdi.tpnet.pl

    Użytkownik DorianG <o...@k...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bqvu3t$lis$...@w...pcmedia.com.pl...
    > W istocie kam ma rację. Jeśli nie udzielono Ci gwarancji na obuwie (co
    jest
    > raczej wątpiliwe), to nie przysługuje Ci ochrona z tytułu rękojmi (tylko
    12
    > miesięcy). Rzeczywiście 18 miesięczy okres używania wskazuję, że nabyłeś
    je
    > przed wejściem w życie nowych przepisów, które przewidują 24 miesiące
    > ochrony.
    > W tej sytuacji ratowałoby Cię ujawnienie wady specjalnie zatajonej przez
    > sprzedawcę.
> [...]

    Dziekuje bardzo Obu Panom :)

    Dorianie, jak zauwazyl Kam oczywiscie te rozwazania maja charakter
    teoretyczny :) Hipotetycznie - tak napisalem,
    przedstawiajac sytuacje w rozpoczynajacym watku: "Wyobrazmy sobie
    hipotetyczna sytuacje, gdy kupiony w kupionym bucie rozklejasie podeszwa
    po18 miesiacach od jego kupienia. "

    Dosc czesto zdaza sie, ze osoba majaca wlasny interes, pisze na liste post,
    gdzie od niego sie w taki wlasnie czy inny sposob dystansuje.
    Co prawda jest to lista porad prawnych, ale nigdzie nie pisze (tak mi sie
    wydaje) ze nie moze ona sluzyc tez roztrzasaniu
    watpliwosci teoretycznych (czy tez hipotetycznych przypadkow ;)

    Fakt, iz dzis, biorac pod uwage uplyw 18 miesiecy, nikt nie moglby
    korzystac z dobrodziejstw ustawy o sz.w.s.k.

    Potrzeba poruszenia takiego watku naszla mnie po dzisiejszych zajeciach ze
    studentami po prostu :)

    pozdrawiam serdecznie
    mdr