    From: "news.onet.pl" <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: niezapłacony rachunek:(
    Date: Thu, 10 Jul 2003 15:57:08 +0200
    Sender: n...@p...onet.pl@pc165.rzeszow.sdi.tpnet.pl

    > możłiwość

    Być może roszczenie o zapłatę juz się przedawniło ( skoro mówi Pani, że już
    dwa lata minęło...)
    i taki zarzut można podnieść odpisując firmie windykacjyjnej na wezwanie.
    Jeśli faktycznie przedawnione-to do sądu nie skierują...ale jeśli skierują i
    zarzutu przedawnienia pozwany nie podniesie-to nakaz zapłaty może być
    egzekwowany.
    Właściwie nie powinnam udzielać takich porad...bo brzydzę się nieuczciwymi
    ludźmi nie płacącymi swoich długów...to po prostu złodzieje!
    Nie pozdrawiam więc, jeśli jest Pani faktycznie dłużniczką, która chce
    uniknąć płacenia swoich długów!
    -Renata