  • Data: 2003-02-03 09:55:18
    Temat: Odp: nieletni w nosnych klubach/dyskotekach
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
    > Nie neguję, ale mi nadal chodzi o to na jakiej podstawie chcesz wyłączyć
    > _cywilną_ odpowiedzialność nieletniego (małoletniego).

    na podst.w niektórych przypadkach przepisach k.r.o dot. władzy
    rodzicielskiej i jej funkcjami ...
    bo nie sztuka sobie machnąc bajtla a pozniej wychowuje go ulica
    ...nieletni,który nie zarobkuje nie może naprawić szkody a zgodnie z ustawą
    można rodzica zobowiazac do naprawienia szkody...ponadto jak wczesniej
    mówiłam wobec nieletniego mozna stosować srodki wychowawcze ...niekiedy są
    przypadki ,że nieletni jest zatrudniony i obciąża się nieletniego i
    zobowiązuje się go do naprawienia wyrządzonej szkody ...lecz w większosci
    rodzice są zobowiązani do jej pokrycia ...nieletni ,małoletni ma od pewnego
    wieku pełną zdolność do czynności prawnych w innym przypadku podlega władzy
    rodzicielskiej i wynikłych z niej obowiązków ...

    Sandra