    From: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: dziedziczenie dlugu
    Date: Mon, 29 Sep 2003 22:38:02 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@pg185.rzeszow.sdi.tpnet.pl

    Użytkownik Xeite <x...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bl77u3$9lo$...@i...gazeta.pl...

    > No dobra, sam jestem ciekaw jak to jest. W przypadku jak rodzice zyja i
    > jeszcze dlugo beda zyc ale nie sa w stanie splacic wielkiego dlugu. Jesli
    ja
    > pracuje i jestem zameldowany tam gdzie oni, to czy mozna mi jakos narzucic
    > przymusowo ich dlug, a jesli tak to czy jest jakas szansa tego ominiecia ?

    Nie odpowiada sie. Kategorycznie stwierdzam :)
    Daleko daleko posrednio - moze byc taka sytuacja, ze rodzice przez te dlugi
    (albo dzieci)
    znajda sie w niedstatku i wtedy moze powstac obowiazek alimentacyjny dzieci
    dla rodzicow
    albo odwrotnie ale ze splacaniem ich dlugow nie ma to nic wspolnego.

    pozdrawiam
    mdr