  • 1. Data: 2003-04-10 10:31:16
    Temat: czy nieletni ma prawo podpisac protokol jako swiadek?
    Od: "Joanna Grynfelder" <j...@g...pl>

    Witam

    Pracuje nad wydawaloby sie latwa procedura i juz mi sie wszystko miesza!
    czy nieletni, ktoremu sprzedali alkohol ma wystarczajaca zdolosc prawna do
    wystepowania jako swiadek i podpisania sie pod zeznaniami ? Wydaje mi sie
    ze tak, ale juz glupieje.

    Aska

  • 2. Data: 2003-04-10 11:03:07
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Joanna Grynfelder <j...@g...pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:b73he3$qu6$...@i...gazeta.pl...
> [...]
    > wystepowania jako swiadek i podpisania sie pod zeznaniami ? Wydaje mi sie

    nieletni po wysłuchaniu podpisuje protokoł

    Sandra

  • 3. Data: 2003-04-10 12:11:14
    Od: "Joanna Grynfelder" <j...@g...pl>

    Dziekuje!
    Mozna na Ciebie liczyc.
    :))
    Troche mi sie rozjasnia w glowie. Juz siedze nad tym tydzien i wszystko mi
    sie miesza...Ale juz koncze.A teraz mecze sie z rygorem natychmiastowej
    wykonalnosci decyzji administracyjnej, bo orzecznictwo nie jest
    jednoznaczne.

    Joanna

  • 4. Data: 2003-04-10 21:28:23
    Od: Marcyś <m...@w...pl>

    Użytkownik "Sandra" <J...@w...pl> napisał w wiadomości

    > nieletni po wysłuchaniu podpisuje protokoł

    Nieletni jako sprawca czynu zabronionego.

    Tu chodzi raczej o niepełnoletniego, który
    jest normalnym świadkiem i przesłuchuje
    się go, a nie wysłuchuje. Podlega wszystkim
    regułom dotyczącym świadków zgodnie z kpk
    lub kpow, a nie upn.

  • 5. Data: 2003-04-10 22:06:45
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Marcyś wrote:
    > Tu chodzi raczej o niepełnoletniego, który
    > jest normalnym świadkiem i przesłuchuje
    > się go, a nie wysłuchuje. Podlega wszystkim
    > regułom dotyczącym świadków zgodnie z kpk
    > lub kpow, a nie upn.

    I tak Sandra ma inne zdanie :)

    KG

  • 6. Data: 2003-04-10 23:37:07
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
    > I tak Sandra ma inne zdanie :)

    bo Sandra bazuje na swoim :-) a Wy na swoim :P

    pozdrawiam
    Sandra :-)

  • 7. Data: 2003-04-11 12:25:11
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik Sandra <J...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b74vci$9kl$...@a...dialog.net.pl...

    > Użytkownik Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
    >
    > bo Sandra bazuje na swoim :-) a Wy na swoim :P

    Tylko, ze to my mamy racje.

    Depi.

  • 8. Data: 2003-04-11 12:51:16
    Od: "Joanna Grynfelder" <j...@g...pl>

    Chodzi o nieletniego, ktoremu sprzedano alkohol. W trybie administracyjno
    prawnym, moca decyzji administracyjnej organ zezwalajacy chce cofnac
    sprzedawcy/wlascicielowi zezwolenie na sprzedaz napojow alkoholowych. Fakt
    sprzedazy alkoholu nieletniemu zaszedl podczas kontroli przeprowadzonej
    przez gminna komisje rozwiazywania problemow alkoholowych, policjanta,
    straznika miejskiego i urzednika gminy, z wydzialu zezwolen. Malotat sklada
    zeznania przed policjantem, w obecnosci rodzicow. Podpisuje protokol, ktory
    potem jest dowodem w postepowaniu adm, podczas procesu administracyjnego.
    Moze podpisac i ma to moc prawna.
    Oto mi chodzilo.

    Asia

  • 9. Data: 2003-04-11 21:11:12
    Od: Marcyś <m...@w...pl>

    Użytkownik "Sandra" <J...@w...pl> napisał w wiadomości

    > bo Sandra bazuje na swoim :-) a Wy na swoim :P

    Ale ustalonym przes Sejm, nie Sandrę.

  • 10. Data: 2003-04-12 00:31:26
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Marcyś <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych