  • Data: 2005-05-13 22:57:14
    Temat: Odp: bezpodstawne oskarżenie o kradzież !!
    Od: "Nikon" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Robert Tomasik <r...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał :

    > Firma prywatna, czy państwowa. W prywatnej po prostu będą Cię gnębić,
    > więc warto pracy już szukać. W państwowej można walczyć.

    prywatna :-(

    [...]
    >Możesz spróbować ich trochę ochłodzić pytaniem wprost, czy
    > podadzą Tobie dane osobowe oszczercy, czy koniecznie musisz zwrócić się
    > z tym do organów ścigania, by się dowiedzieć.

    właśnie sie zastanawiałem dzisiaj nad tym czy osoba , która mnie oskarżyła
    poda mi
    nazwisko oszczercy !? Zapytam we wtorek !

    > Pytanie, czy chodzi o kradzież, czy też o niedobór. Bo to różne rzeczy.

    chodzi dokładnie o kradzież kilku kart pamięci !
    znikły też aparaty cyfrowe i mp3 playery ale o to nie zostałem posądzony ,
    tylko o karty wartości około 1500zł , dziwne że nie szukaja sprawcy
    kradzieży cyfrówek ?!

    Nikon