  • Data: 2005-05-19 05:36:21
    Temat: Re: Odp: bezpodstawne oskarżenie o kradzież !!
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Nikon wrote:
    > W pracy miałem kolejną rozmowe i sie dowiedziałem że nie mam nikomu
    > opowiadać o tym
    > oskarzeniu , sprawa ucichnie i bedzie tak jakby sie nic nie stalo :-)
    > Zastanawiam sie teraz po co wogole ten temat był poruszany ??
    > moze to tylko prowokacja ze strony władz firmy ?
    > moze liczyli na to ze sie przestrasze i podam jakies nazwiska ??

    no to masz sprawę z głowy do następnego razu, kiedy coś wreszcie na
    ciebie znajdą.
    W każdym razie pozbieraj wszystkie papierki, które masz z teraz.
    Jakieś wypowiedzenia, pisma itp.
    Jakny chcieli coś, żebyś im oddał, to powiedz, że z nerwów potargałeś i
    wyrzuciłeś wsystkie papiery.
    Przy następnej sprawie w sądzie pracy będziesz miał dobry argument, że
    teraz zwalniają cie z zemsty.
    No chyba, że szefostwo rzeczywiście się połapało, że głupstwo zrobiło i
    teraz chce się po cichi wycofać, żeby się z nich inni nie śmiali.