  • Data: 2003-11-06 00:42:47
    Temat: Odp: Wyprzedzanie w korku
    Od: "tch" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    a niech tam odpowiem jeszcze raz

    wpierw dla leszka
    widzisz nie było do czego się przyczepić to chociaż /a ty zajac znowu bez
    czapki/
    widzisz jestem użytkownikiem IE5,5 wszystkie ustawienia mam domyslne tzn jak
    microsoft uznał za stosowne.
    a program jak widać jest tak ustawiony aby odpisywać u góry
    czy to się podoba czy nie to inna sprawa standard mówi że własnie tak.
    a z reklamacją proszę do pana Gatesa.to on i jego firma tak to ustawiła nie
    nasza rzecz to zmieniać.

    teraz kubaz
    rozumiem twój problem też czasem wydaje mi się mam racje a mój problem jest
    naważniejszy.
    szczescie że to wychwytuję.i odpuszczam.
    jesli chodzi o incydent rover / bmw
    to proste droga jest dwu pasmowa ok
    jest korek stoją dwa rzędy pojadów ok
    to człowiek sobie otwiera drzwi a dlaczego by nie ? ruchu nie ma
    skąd mógł przypuszczać że na dwupasmowej jezdni ktos sobie samozwańczo
    utworzył trzeci pas?
    równie dobrze przejeżdzając most powinien przepuszczać nisko lecace samoloty
    kierowca ma wiele obowiazków ale bez przesady nie może zwracać uwagi na
    wszystko.
    a rowerzystę obowiązuja takie same przepisy o ruchu drogowym
    i również powinien stać w korku jak inne pojazdy a że tego nie robił.....
    to teraz ma rozbity pysk o drzwi. i dobrze mu tak.
    jest jeden przypadek kiedy mógłby tak jechać
    gdyby był pojazdem uprzywilejowanym miał właczonego niebieskiego koguta
    i wysyłał sygnały dźwiękowe. wtedy to nawet by mógł jechac pod prąd.
    a dlaczego nie lubię rowerzystów?
    bo procentowo jest to największa grupa która własnie przepisy ma głęboko w
    dupie./moje osobiste obserwacje/
    a jak widzę kogos kto w nocy jedzie bez swiateł to nasuwa mi się jedno
    1.złodziej
    2.bandyta
    3.debil
    4.albo własnie rowerzysta /bo mu ciężko pchać dynamko/
    sam też jeżdze rowerem więc znam sprawę i z tej strony.

    temat uważam za wyczerpany nie będę już tu pisał .
    wesołych swiąt..............
    :)))

    Użytkownik Kubaz <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:boag50$qov$...@a...news.tpi.pl...