  • Data: 2003-11-12 16:38:01
    Temat: Re: Wyprzedzanie w korku
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "leomir" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bor04o$irb$1@news.onet.pl...

    > Po pierwsze nie uzywaj w dyskusji inwektyw (netykieta)

    Gdzie ta inwektywA??

    > Po drugie prosze bardzo

    > art 16. 4
    > Kierujący pojazdem jest obowiazany jechać możliwie blisko prawej krawędzi
    > jezdni.

    I to oznacza zakaz omijania lub wyprzedzania???????????????
    Bredzisz.

    > Ja mowie.w tym przypadku o wyprzedzaniu rowerzysty bys mogl poznac
    konkretna
    > wielkosc dotyczaca bezpiecznej odleglosci.

    Bredzisz. Ustawodawca nie podał "konkretnej" wielkości. Podał ją TYLKO w
    odniesieniu do wyprzedzania rowerzysty.

    > Oczywiscie ale opisana sytuacja w watku ma miejsce w korku

    Podaj definicję korka;)) W "korku" obowiązują te same prawa jak gdzie
    indziej.

    > jezeli w tym przypadku zachodzi ta druga mozliwosc (wolno poruszajace
    > pojazdy)

    Ale nie zachodzi. Mowa w wątku jest o omijaniu. Nie kompinuj Jasiu;))
    Bzdury wypisujecie panie teoretyk;)

    Pozdr
    Leszek