    From: "tch" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Wyprzedzanie w korku
    Date: Tue, 4 Nov 2003 11:28:59 +0100

    no komments....

    obys kiedys takiego przejechał to wtedy zrozumiesz o co mi chodziło.
    w moim rejonie co 3 - 4 dni można się na takiego naciąć droga dojazdowa do
    osiedla w lesie bez oswietlenia godz 24 a tu taki sobie jedzie bez żadnych
    swiateł......
    na razie trąbię ale kiedys rozjade i nawet nie będzie mi żal

    Użytkownik Kubaz <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bo6heu$5a1$...@n...news.tpi.pl...