    From: "tch" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Właściciel kamienicy- chyba działa poza prawem?
    Date: Tue, 13 Jan 2004 12:43:23 +0100

    > oraz ja:) dlatgo nie mam najmniejszego zamiaru oddawać komuś
    > swojego mieszkania za darmo, w które włożyłem już kupę pieniędzy.
    > Dlaczego mam przewracać swoje życie do góry nogami? Dla tego ze
    > ktoś ma więcej kasy i chce mieć jeszcze więcej?

    widzisz i tu się mylisz
    to nie jest twoje mieszkanie jesteś tam tylko zameldowany ale żeś się
    przyzwyczaił do sytuacji i ci się wydaje że to twoje.
    domyślam się że prawo do zamieszkania przejąłeś po babci albo coś w tym
    rodzaju
    i masz wrażenie że coś ci się należy.
    a to że babcia została tam zameldowana z naruszeniem prawa na dziesiejsze
    standarty
    to ci nie przeszkadza.
    przecież to zawsze był prywatny dom państwo dokonało rabunku na właścicielu
    rozdając je później za darmo.
    50 lat mieszkaliście tam za pół darmo teraz jesteście zdziwieni że nikt was
    nie lubi.
    a teraz jeszcze się sadzisz że nie oddasz za darmo swojego mieszkania.
    a w którym momencie on jest twoje?
    bo włożyłeś w remont? a kto je zdewastował? właściciel? czy lokatorzy?
    a może dlatego że mieszkasz tam ileś lat na cudzej krzywdzie?
    jak ja ci ukradnę samochód to za 10 lat będzie mój? albo mojego syna?
    albo ci nie oddam za darmo bo ileś wydałem na paliwo opony itp.
    zgroza.......

    ps.
    a sprawa jest prosta
    jeżeli masz akt własności na swoje nazwisko to jest twój dom
    jeżeli nie to nic nie masz do gadania bo to nie twoje
    jeśli tam mieszkasz masz o to dbać i płacić. ile? tyle ile zarząda
    prawowity właściciel.
    proste?