eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSerwis - Nielegalne oprogramowanie › Odp: Serwis - Nielegalne oprogramowanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!poznan.rmf.pl!news.man.poznan.pl!news.task.
    gda.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.ne
    ws.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Andrzej Olszewski" <p...@y...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Serwis - Nielegalne oprogramowanie
    Date: Mon, 9 Feb 2004 01:30:43 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 28
    Message-ID: <c06kh8$6v5$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <c03443$eks$1@atlantis.news.tpi.pl> <c034jk$g17$1@inews.gazeta.pl>
    <c03jlj$12f$3@news.onet.pl> <2...@4...com>
    <c05nuf$omk$2@news.onet.pl> <c065di$7hn$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: rc235.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1076286826 7141 80.50.76.235 (9 Feb 2004 00:33:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 9 Feb 2004 00:33:46 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2615.200
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2615.200
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:192862
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik Jarek Skorski <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:c065di$7hn$...@n...onet.pl...
    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:c05nuf$omk$2@news.onet.pl...
    > > Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości
    > > news:2iqa2059b8nonhn7p7reiqg6i5079utiq6@4ax.com...
    > >
    > > > Wiedziec nie musi, ale niewiedza szkodzi.
    > >
    > > Ale w sytuacji, gdy wynajmuję profesjonalistę do wykonania danej
    > > usługi niekoniecznie muszę znać się na wszystkich aspektach jej
    > > wykonania. W tym wypadku na błędzie można w obronie bardzo daleko
    > > zajechać.
    >
    > aha
    > to pokaż fakturę


    a na fakturze - usluga - serwis komputera
    i nic pozatym

    A nie uwazacie, ze to oczywiste, ze jak przychodzi serwisant i nie ma
    nalepki licencyjnej na obudowie komputera klienta, klient zostaje zapytany
    czy ma wlasne oprogramowanie, odpowiada ze nie ma - to cala odpowiedzialnosc
    ponosi klient ?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1