  • 1. Data: 2002-09-05 08:15:37
    Temat: Samochod - Rozwod
    Od: "Albercik" <B...@k...chip.pl_SPAMU!!!>

    Witam,

    Jets taka sprawa:
    Kolezanka dostala od meza samochod na urodziny. Z tym, ze poniewaz on jest
    czesto na miescie to nie przepisywali go na nia tylko w papierach dalej jest
    na meza - on zalawtial sprawy ubezpieczenia, naprawy, itp - ma samochod
    firmowy i nim jezdzi, a tym urodzinowym jezdzi caly czas kolezanka (jesli to
    ma jakies znaczenie).
    Czy w przypadku rozwodu samochod wchodzi do wspolnoty majatkowej do
    podzialu?

    Pozdrawiam
    Albercik

  • 2. Data: 2002-09-05 09:49:40
    Temat: Odp: Samochod - Rozwod
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Albercik <B...@k...chip.pl_SPAMU!!!> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:al741c$ocf$...@n...tpi.pl...
    > Czy w przypadku rozwodu samochod wchodzi do wspolnoty majatkowej do
    > podzialu?

    tak

  • 3. Data: 2002-09-05 12:51:30
    Temat: Re: Samochod - Rozwod
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Sandra" <d...@w...pl> wrote in message

    > Użytkownik Albercik <B...@k...chip.pl_SPAMU!!!> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:al741c$ocf$...@n...tpi.pl...
    >
    > tak

    jesli kupil goprzed slubem to tez?

    Boguslaw

  • 4. Data: 2002-09-05 14:26:19
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Boguslaw Szostak <b...@u...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:al7jsd$lq8$...@g...uci.agh.edu.pl...
    > jesli kupil goprzed slubem to tez?

    w sumie to zależy bo ja np. jak trafiłbys na mnie to wykazałabym,że cała
    diagnostyka ,konserwacja ,eksploatacja, opłaty by go utrzymac i wszystko z
    nim związane było pokrywane z dochód rodziny...
    wiec trudno tak bezwglednie odp. w zależności jaka jest twoja partnerka co
    wykaże, jak się zachowa ale walczyć możesz i udawadniać, że to twój majątek
    odrębny ...
    Pisze tak bo chce naświetlić,że nie można tak bezwzględnie opierać sie na
    jednym art., który mi coś wg. mnie na 100% gwarantuje bo drugi go podważy

    Sandra