  • 1. Data: 2002-09-05 07:54:03
    Temat: Bank łamie prawo pracy?
    Od: s...@p...onet.pl

    Jak mam postąpić:
    Mój pracodawca Elimar z Katowic ma oddział w Warszawie, gdzie pracuję.
    Z dniem 1 września Elimar dokonał sprzedaży działalności na rzecz BOS z
    Warszawy.
    Wszyscy pracownicy z odziału warszawa podpisali umowy z BOSIEM, natomiast ja
    zostałam w ELIMARZE.
    Tu musze dodać że jestem na urlopie macierzyńskim i Elimar nie może mnie teraz
    zwolnić.
    Elimar pewnie zostanie zlikwidowany, i nie bede miała do czego wracać.
    Pytanie:
    Czy w związku ze sprzedażą działalności nie zostało naruszone prawo, gdyż BOŚ
    nie podpisał ze mną umowy o prace?
    Podejrzewam że Elimar nie poinformował BOSIA o tym że ma takiego pracoenika.