    From: "Sandra" <S...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Rozdzielność majatkowa
    Date: Mon, 14 Jul 2003 22:28:44 +0200

    Użytkownik Paweł Zaniuk <a...@S...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:betuh2$obf$...@i...gazeta.pl...
    > W jaki sposob, będąc małżeństwem załatwic bez rozwodu rozdzielność
    > majątkawą, moja mama nie mieszka ze swoim mężem a chce dostać kretyd i
    jest
    > potrzebna jego zgoda, a on oczywiscie tej zgody dac jej niechce,

    wniesc do sądu rodzinnego o zniesienie wspólnosci majatkowej określajac datą
    ,kiedy ma byc zniesiona od daty rozstrzygniecia i orzeczenia tego faktu w
    tresci wyroku nie będzie odpowiadał za długi mamy a mama oczywiscie za jego
    ,które by wynikły w przyszłości ale zeby o to wnosić to należy podać
    konkretny powód , po zniesieniu będzie mogła brać kredyty bez potrzebnej
    zgody małżonka ale jak wspomniałam odpowiadac będzie również sama ...

    Sandra