  • 1. Data: 2003-07-14 09:52:39
    Temat: Rozdzielność majatkowa
    Od: "Paweł Zaniuk" <a...@S...poczta.onet.pl>

    W jaki sposob, będąc małżeństwem załatwic bez rozwodu rozdzielność
    majątkawą, moja mama nie mieszka ze swoim mężem a chce dostać kretyd i jest
    potrzebna jego zgoda, a on oczywiscie tej zgody dac jej niechce,

    pozdrawiam

    atri

  • 2. Data: 2003-07-14 20:28:44
    Temat: Odp: Rozdzielność majatkowa
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Paweł Zaniuk <a...@S...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:betuh2$obf$...@i...gazeta.pl...
> [...]
    jest
    > potrzebna jego zgoda, a on oczywiscie tej zgody dac jej niechce,

    wniesc do sądu rodzinnego o zniesienie wspólnosci majatkowej określajac datą
    ,kiedy ma byc zniesiona od daty rozstrzygniecia i orzeczenia tego faktu w
    tresci wyroku nie będzie odpowiadał za długi mamy a mama oczywiscie za jego
    ,które by wynikły w przyszłości ale zeby o to wnosić to należy podać
    konkretny powód , po zniesieniu będzie mogła brać kredyty bez potrzebnej
    zgody małżonka ale jak wspomniałam odpowiadac będzie również sama ...

    Sandra