  • Data: 2003-04-28 16:14:02
    Temat: Odp: Rejestr dluznikow
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Krzys <s...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b8idkv$sjc$...@n...news.tpi.pl...

    proponuje

    > tak, mam na mysli niewiarygodnych kontahentow nie placacych wcale badz z
    > wielkim
    > opoznieniem
    > os takiego mialo byc wlasnie w ineternecie

    Ha - wlasnie sie zmienil stan prawny! Obok KRSu i prowadzonego przezen
    rejestru dluznikow niewyplacalnych ( przedsiebiorcow wobec ktorych otwrto
    postepowania upadlosciowe, ukladowe itp. ) wprowadzon mozliwosc prowadzenia
    rejestru "niesolidnych" dluznikow, zalegajacych z platnosciami, w tym
    zwyklych konsumentow. Prowadzic to maja Biura Informacji Gospodarczej
    podmioty prywatne ). Na razie jeszcze jednak zadnego takiego nie ma, wiec
    nie ma i takiego rejestru.

    Depi.