    From: "gienio" <e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Pytanie o kolizję.
    Date: Mon, 14 Nov 2005 21:56:07 +0100

    > No chyba ze on twierdzi, ze Ty wyjechales mu na jego pas, a on wtedy
    > probowal sie ratowac ucieczka na lewo i nie zdazyl... Wtedy nie obalisz
    > w ten sposob jego wersji.

    Hej.
    Ratował się ucieczką, ale dlatego, że zahamowałem dość gwałtownie. Przy
    samym zajechaniu nie było by takich uszkodzeń jak są. Jak słucham ludzi to
    wydaje mi się że naprawdę z obaleniem jego wersji będzie problem. Może
    sprobówać zablefować, że mam świadków i nastraszyć go konsekwecjami
    składania fałszywych zeznań?

    > Nie zostaly tam na drodze jakies slady hamowania czy cos?

    Policjanci niczego nie mierzyli, oparli sie tylko na zeznaniach uczestników.

    > Prawde mowiac, to nie brnij w niuanse, powiedz w sadzie, ze widziales
    > goscia na prawym pasie ktory zmienia ruchu zeby ominac autobus, depnales
    > po hamulcach, a gosc Ci wbil sie w tyl.
    >
    > Niezachowanie bezpiecznej odleglosci (z tego co piszesz wynika, ze to
    > bylo przyczyna) i tyle. Sedzia nie bedzie musial za duzo myslec :>

    To jest dobra podpowiedź, żadnych niuansów ;-)
    Dzięki :-)

    --
    "Życie to nie JE BAJKA to JE BITWA"
    GG.1869519