    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Pytanie O alimenty alimenty!
    Date: Sat, 11 Jan 2003 19:24:08 +0100

    Użytkownik Deffendi <d...@a...net> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:avpjpn$dpe$...@f...acn.pl...

    > Ponieważ Policja nic nie robi!!!
    i ją nie powinno już to obchodzić...

    > Gdyby był kumaty to by nie było problemu!

    wiec po tej rozmowie prosze koleżance podpowiedzieć ,ze jest fundusz
    alimentacyjny...
    no fakt tam oczywiscie będą brane jej dochody jeżeli ma w stosunku do
    ustalen przekraczajace ustalone kwoty alimentów nie otrzyma

    > To dlaczego nie mozna tego wyegzekwować

    bo niewłaściwie załatwia sprawę ...

    > Jak juz wczesniej pisałem nie jestem z tą sprawą związany poza tym, że to
    po
    > prostu moja koleżanka!
    wiec jej udziel odpowiednich wskazówek...

    nie jestem nadgorliwy! A jeżeli nadgorliwością mozna nazwać próbę
    > zrobienia czegokolwiek w celu pomocy samej sobie w sprawie w której
    Pa.ństwo
    > sobie nie radzi to

    tu wydaje mi sie ,ze nie panstwo sobie radzi ...ona nie zna kolejnosci
    załatwiania sprawy i nie potrafi egzekwowac swoich należnych praw...

    > Jezeli mozna prosic to proszę troche jasniej szanowna Sandro

    czego szanowny kolega nie rozumie...

    mysle ,ze wobec funduszu z uwagi na przekroczenie ustalonych kwot nie masz
    juz pytań ...

    Sandra