  • Data: 2004-07-09 11:07:11
    Temat: Odp: Premia i podstawa wynagrodzenia
    Od: "brett" <b...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > chciałbym wiedzieć

    Jak bardzo cię to ciekawi to wnieś do sądu o ustalenie, tylko prawomocny
    wyrok ma moc autorytatywną.

    > Miałem prywatne pliki (nie programy) na firmowym komputerze

    No to pewnie na upomnienie się nadaje, kwestia jeszcze, czy formalności
    zostały zachowane, t.j. czy cie wysłuchał, zachował termin itp. Skoro jednak
    sięnie odwołałeś od tej kary, to i tak po ptakach

    > pracodawca poinformował mnie ustnie (powiedział że dostane to na piśmie)
    że
    > pracuję tylko do 17 sierpnia

    Pracujesz do końca okresu wypowiedzenia. Myślałem, że się kończy pierwszego,
    ale może źle coś przeczytałem

    > nie sądzę żeby to było śmieszne
    > kodeks pracy mówi ze otrzymam dwumiesięczną pensję przy odprawie więc nie
    > wiem jak to liczyć!!

    a gdzie ci to kp mówi? jesteś rencistą czy emerytem?

    brett