  • Data: 2004-07-09 09:50:30
    Temat: Odp: Premia i podstawa wynagrodzenia
    Od: "brett" <b...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    1.) Czy pracodawca MUSIAŁ wypłacać mi premię?

    trudno orzec, ale jak to robił, to w czym problem

    2.) Jeśli otrzymywałem angaże z wynagrodzeniem brutto to była to podstawa
    czy była to zbita podstawa i premia ?

    Obojętne. Jak w tym "angażu" miałeś n.p. 1500 zł, to tyle mieli ci płacić,
    niezaleznie jak to nazywali

    3.) Czy kara nałożona na mnie (było to już po tych angażach) była zgodna z
    prawem i czy moge sie ubiegać o zwrot tych pieniedzy?

    A to zalezy coż takiego nabroiłeś

    4.) Kiedy następuje koniec wypowiedzenia czyli koniec mojej pracy w tej
    firmie?

    No pewnie 1 sierpnia

    5.) Jakiej wysokości odprawę otrzymam ?

    ha ha

    Dodam jeszcze że pracodawca stosował wobec mnie szeroko pojęty mobbing .

    to przykre

    brett