  • Data: 2002-06-05 21:00:13
    Temat: Odp: Porady prawne ?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kamil Jankielewicz <k...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:adlkou$n98$...@i...cyf-kr.edu.pl...

    > Porad prawnych zgodnie z prawem mogą udzielać tylko adwokaci i radcy
    prawni.
    > Mozesz zawiadomic organy samorządu adwokackiego lub radcowskiego - tylko
    > jaki masz w tym interes?

    Kamilku a na grupie jak są udzielane porady ? Zgodnie z prawem czy zgodnie z
    posiadaną wiedzą ?
    Myślę, że to drugie. Ale mamy w kraju utalentowane bestie :-)))) No ale
    nieznajomość prawa szkodzi tak twierdzą prawnicy, cała biurokracja polska.
    Więc nic innego nam nie wypada tylko kupować lekturkę i wszystko wiedzieć.
    To dopiero numery. Jak to będzie? Prawnie zabronić kupna książęk ? Czy
    zgodnie z prawem będziesz musiał obowiązkowo być głupszy od całego świadka
    prawniczego?

    Sandra