  • 1. Data: 2002-12-25 16:33:50
    Temat: Podwyższenie alimentów pod nieobecność
    Od: "jp" <j...@w...pl>

    Po kilku miesiącach nieobecności powróciłem do Polski i ze zdziwieniem
    stwierdziłem, że zostały mi znacznie podwyższone alimenty. Dodam, że jestem
    bezrobotny a moje jedyne źródło utrzymania to czynsz z wynajmowanego
    mieszkania (2-gie mieszkanie).
    1. Jak powinienem się zachować w związku z podwyższeniem alimentów?
    2. Czy sąd może mi sugerować sprzedaż 2-giego mieszkania?
    Z góry dzięki za pomoc.

  • 2. Data: 2002-12-25 18:35:39
    Temat: Odp: Podwyższenie alimentów pod nieobecność
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik jp <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aucmic$dcm$...@n...onet.pl...
    > Po kilku miesiącach nieobecności powróciłem do Polski i ze zdziwieniem

    :-)

    > stwierdziłem, że zostały mi znacznie podwyższone alimenty.

    powołano się pewnie w powództwie o podwyższenie alimentów,że pozwany
    przebywa za granicą w Polsce wynajmuje mieszkanie i ups:-)

    Dodam, że jestem
    > bezrobotny a moje jedyne źródło utrzymania to czynsz z wynajmowanego

    sąd nie jest jasnowidzący:-) doręczał wezwanie nieskutecznie ...może nawet
    ktoś poinformował,że jest osoba za granicą a to potwierdziło wiarygodność
    pozwu i zapadł wz

    > mieszkania (2-gie mieszkanie).
    > 1. Jak powinienem się zachować w związku z podwyższeniem alimentów?

    jedynie można wnieść o obniżenie alimentów i wykazać swoją sytuacje
    materialną i majątkową...

    > 2. Czy sąd może mi sugerować sprzedaż 2-giego mieszkania?

    a dlaczego nie ? do biednych nie należysz skoro stać cię na wynajmowanie
    mieszkania...

    objedzona Sandra :P

  • 3. Data: 2002-12-26 01:33:50
    Od: "Filip 'Kafarov" <k...@S...wikings.pl>

    Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aucti2$bnk$...@a...dialog.net.pl...

    > a dlaczego nie ? do biednych nie należysz skoro stać cię na wynajmowanie
    > mieszkania...
    >
    > objedzona Sandra :P

    oj Sandra Sandra.. potraktuje to jako zart.
    Czy trzeba miec 2 mieszkanie i wynajmowac, zeby byc "bogatym" ??? jestes w
    bledzie... a wrecz odwrotnie, jesli wynajmuje tzn. ze nie ma pieniedzy... a
    duzo pieniazkow za wynajmowanie nie ma, tymbardziej ze pisze, ze to jest
    jedyne zrodlo dochodow ! zorientuj sie na rynku, a sie przekonasz, ze za to
    nie wyzywisz sie ( i przypuscmy kogos) i nie utrzymasz domu...
    A np.: W jednym moze mieszkac, a drugie np. dostal w spadku po babci i
    wynajmuje je... proste.

    pzdr ;)

  • 4. Data: 2002-12-26 10:44:48
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Filip 'Kafarov <k...@S...wikings.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:audm6l$27f$...@s...futuro.pl...
    > oj Sandra Sandra.. potraktuje to jako zart.

    oj Filip Filip całkiem niezły zart:-)

    > Czy trzeba miec 2 mieszkanie i wynajmowac, zeby byc "bogatym" ???

    e tam zaraz bogaty ale pomysl o tych co maja lub nie maja zasiłku dla
    bezrobotnych i sa bezdomni a sa pozywani do sadu o alimenty i sad zasadza
    bowiem nie ma mozliwosci nieplacenia na swoje dzieci...wiesz taki wyjazd
    obojetnie w jakim celu kosztuje a co do wynajmu to zalezy tu np. na
    Poniatowskiego wynajem wynosi 1500 zł. / we Wrocławiu / a bezrobotny ma
    zasilek ile?

    jestes w
    > bledzie...

    dlaczego? zalezy od mieszkania ...

    a wrecz odwrotnie, jesli wynajmuje tzn. ze nie ma pieniedzy... a
    > duzo pieniazkow za wynajmowanie nie ma, tymbardziej ze pisze, ze to jest
    > jedyne zrodlo dochodow ! zorientuj sie na rynku,

    tak sie składa ,ze wiem ile kosztuje wynajem

    a sie przekonasz, ze za to
    > nie wyzywisz sie ( i przypuscmy kogos) i nie utrzymasz domu...

    wiem ,ze nie jest lekko ale nie zmienia to faktu ,ze prawdopodobnie powodka
    miala dobra okazje pod jego nieobecnosc wniesc powodztwo wiec teraz jak
    wczesniej pisalam ma mozliwosci zlozenia pozwu o obnizenie oczywiscie jezeli
    ma czym sie wykazac a sad tak sobie wszystko sprawdzi gdy bedzie mial
    watpliwosci co do wiarygodnosci zeznan pozwanego...

    > A np.: W jednym moze mieszkac, a drugie np. dostal w spadku po babci i
    > wynajmuje je... proste.

    no tak to lepsza sytuacja :-) niz by mial mieszkac w tym samym a wynajmowac
    tylko pokoj :-)

    Sandra

  • 5. Data: 2002-12-29 10:37:46
    Temat: Re: Podwyższenie alimentów pod nieobecnoś
    Od: Archibald <q...@p...onet.pl>

    In article <aufjg4$tm3$2@absinth.dialog.net.pl>, d...@w...pl says...
    > obojetnie w jakim celu kosztuje a co do wynajmu to zalezy tu np. na
    > Poniatowskiego wynajem wynosi 1500 zł. / we Wrocławiu / a bezrobotny ma
    > zasilek ile?

    Wiesz, zawsze mozna znalezc jakies skrajne przyklady, owszem pewnie sa i
    mieszkania za 1500zl we Wrocku, ale za 300zl tez ogloszenie by sie
    znalazlo... W praktyce jak masz zysk 500zl ze sredniej wielkosci
    mieszkania to masz powod do zadowolenia (mowie caly czas o Wroclawiu).

    --
    Archibald

  • 6. Data: 2002-12-29 16:29:51
    Temat: Odp: Podwyższenie alimentów pod nieobecnoś
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Archibald <q...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych

    , ale za 300zl tez ogloszenie by sie
    > znalazlo...

    mieszkanie z oddzielnym wejściem?

    Sandra

  • 7. Data: 2003-01-07 18:45:31
    Od: Archibald <q...@p...onet.pl>

    In article <aun7m3$gnl$1@absinth.dialog.net.pl>, d...@w...pl says...

    > Użytkownik Archibald <q...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych
    >

    > , ale za 300zl tez ogloszenie by sie
    >
    > mieszkanie z oddzielnym wejściem?

    Nie wiem czy z oddzielnym wejsciem, ale na pewno bez cieplej wody,
    centralnego ogrzewania itd. :). Znam to tylko z opowiesci roznych
    studentow, szczegolnie ciekawe sa te opowiesci jezeli mieszkali w takim
    lokum w trakcie zimy...

    --
    Archibald