  • 1. Data: 2002-12-25 19:32:05
    Temat: Jak sie bronić? Art.52. pkt1 KP
    Od: "Trimo" <t...@t...pl>

    Witam
    Postawiono mi zarzuty oprócz powyższych
    z art. 100 p 3 i 6 a sprawa wygląda tak:

    W kwietniu ubiegłego roku podczas wizyty pracowników naukowych na oddziale
    PM w obecności vice prezesa rozmawiano o nawiązaniu współpracy z
    uczelnią w wielu tematach w tym o przebadaniu
    mas formierskich i wpływu ich składu na jakość powierzchni(głęboki wtrącenia
    na powierzchni płyt) odlewów ze stali Hadfielda . Dlatego bez zdziwienia
    przyjąłem prośbę prof. o przecięciu trzech prób z tego staliwa prosząc go
    jednocześnie o załatwienie formalności związane z ich wywozem w trakcie
    przyjazdu do Huty.
    Na telefoniczne żądanie vice prezesa w dniu 13.12.02.
    przyniosłem trzy próbki do jego gabinetu i przekazałem w obecności
    Gł. Metalurga. Waga każdej próbki nie przekracza 15 dekagramów.
    Do moich obowiązków należy dbałość o
    jakość mas formierskich i odpowiedzialność wspólnie z pozostałymi
    wykonawcami za jakość powierzchni wykonanych odlewów oraz wyjaśnienia
    przyczyn powstawania braków.
    Postawione zarzuty o działanie na szkodę zakładu i naruszenie obowiązków
    pracowniczych w tym kontekście uważam za irracjonalne zważywszy w dodatku
    że stal Hadfielda znana jest od 1882 roku i jej skład chemiczny oraz
    własności nie stanowią żadnej tajemnicy.

    P.profesor zamiast sam przyjechać przysłał po próby asystenta i afera gotowa
    zwłaszcza że przełożeni wykazują max. złej woli i żadne tłumaczenia tylko
    ciężkie naruszenie obowiązków...............
    Zbych

  • 2. Data: 2002-12-25 21:51:14
    Temat: Re: Jak sie bronić? Art.52. pkt1 KP
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl.nospam>

    Czy mógłbyś nieco jaśniej? Postawiono Ci zarzut naruszenia obowiązków
    służbowych, ponieważ przyniosłeś wice prezesowi trzy próbki, których
    wykonanie zamówił profesor?

  • 3. Data: 2002-12-26 20:14:55
    Od: "Trimo" <t...@t...pl>

    Dokładnie tak.
    Problem polega na tym że prezes
    dowiedział się otym dopiero w momencie gdy
    asystent profesora zgłosił się do zakładu po te próbki

    Zbych

  • 4. Data: 2002-12-26 20:42:42
    Od: "Piotrek" <p...@w...pl>

    to w koncu kto i przez kogo zamówił wykonanie tych probek? czy profesor
    robil to zgodnie z obowiazujacymi w Twoim zakladzie przepisami czy mialo to
    byc zrobione na lewo

  • 5. Data: 2002-12-26 23:30:16
    Od: "Trimo" <t...@t...pl>

    Miałem przygotować próbki które zabrałby przy
    oficjalnej wizycie w zakładzie.

    Pozdrowienia
    Zbych