    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Podwyższenie alimentów pod nieobecność
    Date: Thu, 26 Dec 2002 11:44:48 +0100

    Użytkownik Filip 'Kafarov <k...@S...wikings.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:audm6l$27f$...@s...futuro.pl...
    > oj Sandra Sandra.. potraktuje to jako zart.

    oj Filip Filip całkiem niezły zart:-)

    > Czy trzeba miec 2 mieszkanie i wynajmowac, zeby byc "bogatym" ???

    e tam zaraz bogaty ale pomysl o tych co maja lub nie maja zasiłku dla
    bezrobotnych i sa bezdomni a sa pozywani do sadu o alimenty i sad zasadza
    bowiem nie ma mozliwosci nieplacenia na swoje dzieci...wiesz taki wyjazd
    obojetnie w jakim celu kosztuje a co do wynajmu to zalezy tu np. na
    Poniatowskiego wynajem wynosi 1500 zł. / we Wrocławiu / a bezrobotny ma
    zasilek ile?

    jestes w
    > bledzie...

    dlaczego? zalezy od mieszkania ...

    a wrecz odwrotnie, jesli wynajmuje tzn. ze nie ma pieniedzy... a
    > duzo pieniazkow za wynajmowanie nie ma, tymbardziej ze pisze, ze to jest
    > jedyne zrodlo dochodow ! zorientuj sie na rynku,

    tak sie składa ,ze wiem ile kosztuje wynajem

    a sie przekonasz, ze za to
    > nie wyzywisz sie ( i przypuscmy kogos) i nie utrzymasz domu...

    wiem ,ze nie jest lekko ale nie zmienia to faktu ,ze prawdopodobnie powodka
    miala dobra okazje pod jego nieobecnosc wniesc powodztwo wiec teraz jak
    wczesniej pisalam ma mozliwosci zlozenia pozwu o obnizenie oczywiscie jezeli
    ma czym sie wykazac a sad tak sobie wszystko sprawdzi gdy bedzie mial
    watpliwosci co do wiarygodnosci zeznan pozwanego...

    > A np.: W jednym moze mieszkac, a drugie np. dostal w spadku po babci i
    > wynajmuje je... proste.

    no tak to lepsza sytuacja :-) niz by mial mieszkac w tym samym a wynajmowac
    tylko pokoj :-)

    Sandra