  • 1. Data: 2003-11-12 18:17:04
    Temat: Podrabianie podpisu
    Od: "Hitower" <k...@w...pl>

    Mam takie pytanie co grozi osobie króra będąc na chorobowym 5 miesiąc (ZUS
    za to płaci) "dorabia sobie" pracując dalej w firmie (układ z szefem) za
    dodatkowe pieniądze. Osoba ta dalej pełni funkcje kierownika hurtowni ale
    na każdym wystawianym przez tą osobe dokumencie (np. faktura vat, raporty
    itp.) widnieje wydrukowane moje imię i nazwisko oraz podrabiany jest mój
    podpis (jestem kierowcą-magazynierem). Czy mogę jakoś temu zaprzestać -nie
    podoba mi się to ale nie odzywam sie bo niechcę stracic posady.

  • 2. Data: 2003-11-13 11:40:37
    Temat: Re: Podrabianie podpisu
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "Hitower" <k...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > podpis (jestem kierowcą-magazynierem). Czy mogę jakoś temu zaprzestać -nie
    > podoba mi się to ale nie odzywam sie bo niechcę stracic posady.
    Jeżeli podpis jest podrabiany, a nie zmuszają Cię do podpisywania pod czymś,
    to pół biedy, bo podrobienie podpisu w razie czego można udowodnić.
    Oczywiście możesz na tę osobę donieść, anonimowo, do ZUS-u. Ale czy i tak
    nie dojdą, że to Ty (bo kto inny wiedział, że jest na zwolnieniu) to nie
    wiem.
    Pozdrawiam,
    MArta

  • 3. Data: 2003-11-14 01:33:00
    Temat: Odp: Podrabianie podpisu
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    odpusć
    nie takie rzeczy ludzie robią
    jeżeli krzywda ci się nie dzieje to zostaw to.
    w razie obsuwy z jakiegos powodu szybko się wytłumaczysz że to nie twój
    podpis i nic o tym nie wiesz, tobie włos z głowy nie spadnie
    to problem twego szefa że w takie g.... się pakuje.
    a to że szef wie że ty wiesz może ci kiedys pomóc /awansik?/
    nie grzebie sie w kiblu.
    pozdroowka

    Użytkownik Hitower <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych