  • 1. Data: 2003-11-12 15:25:00
    Temat: auto z zagranicy
    Od: "weeman" <g...@g...pl>

    Witam.
    Chciałem sprowadzić używany samochód osobowy z Niemiec. Bedzie on słuzył w
    firmie jako ciężarowy. Jakie kroki mam podjąć aby dokonać takiej
    rejestracji? Gdzie moge uzyskać jakieś bliższe info? Bardzo proszę
    wyjaśnienie mi tematu.
    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2003-11-12 20:17:26
    Temat: Re: auto z zagranicy
    Od: "Flashi" <f...@p...pl>

    Użytkownik "weeman" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > firmie jako ciężarowy. Jakie kroki mam podjąć aby dokonać takiej
    > rejestracji? Gdzie moge uzyskać jakieś bliższe info? Bardzo proszę

    www.guc.gov.pl
    albo
    http://www.mf.gov.pl/sluzba_celna/aktualnosci/index.
    php

    nawet jest jakis kalkulator przy ktorym noz w kieszeni sie otwiera :D