    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Paszport dla dziecka - sad??
    Date: Thu, 6 Jun 2002 13:55:52 +0200

    Użytkownik 666 <p...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:adncna$14b$...@n...tpi.pl...
    Mam sześcioletnią córkę.
    Od paru lat nie mogę się dogadać z matką dziecka, żeby małej wyrobić
    paszport (albo wpisać do mojego - ale tego już chyba nie ma).
    Nie ma czasu, nie ma ochoty, nie ma zamiaru itp. - nie bo nie, znacie to
    chyba.
    Często wyjeżdżam za granicę na wakacje i chciałbym zacząć brać dziecko ze
    sobą.
    Mam zamiar zwrócić się w tej sprawie do sądu - jakiego: rodzinnego,
    opiekuńczego czy jeszcze jakiegoś?
    Znajdę gdzieś wzór podania, opłaty, przybliżony czas trwania postępowania,
    możliwości przedłużania go przez matkę w nieskończoność??

    Nie ma wzroru :-) na A4 zwracasz się do sądu rodzinnego o zezwolenie na
    wydanie paszportu motywując powyższym. Podając dokładnie adresy twój czyli
    wnioskodawcy i dziecka i uczestnika czyli matki. Wpis stały w kw. 30 zł . to
    cały koszt tej całej sprawy,doł.akt ur.małoletniego ,wniosek piszesz w 3
    egz. tj.2 do sądu jeden dla Ciebie na potwierdzenie złozenia w biurze
    podawczym .
    Sandra