    From: "Filip 'Kafarov" <k...@S...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: PZU nie chce wyplacic odszkodowania
    Date: Thu, 5 Dec 2002 13:40:52 +0100

    Użytkownik Pete <n...@n...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:asn61j$odu$...@n...tpi.pl...
    Albercik <l...@w...pl> wystukal(a) :

    >Nie trzeba podklepywac. Odnosze wrazenie (organoleptycznie)
    >ze PZU tnie wydatki na czym moze. Mi tez obcieli 300 PLN z odszkodowania
    >pod takim samym pretekstem "uszkodzenia błotnika nie mogły wystąpić w
    wyniku zdarzenia".
    >Kwota niby niewielka - ale tym mniej oni odczuja te 300 PLN niz ja.
    Pytanie, myslisz ze jest malo przekreciarzy ????? ludzie przyjezdzaja ze
    starymi szkodami i wciskaja likwidatorom, ze tego nie bylo, ze to jest od
    tego uderzenia.... i mysla, ze likwidatorzy sie nabiora jak ogladaja
    dziesiatki dziennie samochodow.

    >Ale ja im tych 3 stow nie odpuszcze. Dlaczego mam doplacac, bo jakiemus
    >likwidatorowi wydaje sie tak a nie inaczej.
    To pisz odwolania ;]

    >P.S.
    >Blotnik byl nietkniety przed zderzeniem.
    Widocznie rysy wskazywaly na to, ze nie byly z tej strony, z ktorej bylo
    "zderzenie wlasciwe". Jakbym zobaczyl Twoj samochod, to bym Ci powiedzial,
    dlaczego nie uwzglednili naprawy blotnika.