  • 1. Data: 2003-03-10 13:03:17
    Temat: czy powod ma prawo wgladu w pisma pozwanych do Sadu?
    Od: Flower <m...@0...000p000l>

    Czy jako powod mam prawo wgladu do np. odpowiedzi na pozew?
    Jesli tak, to jak to sie odbywa w przypadku kiedy mieszkam 300 od
    miejsca rozprawy - moge wnioskowac o przeslanie kopii do wgladu?
    Bardzo prosze o odpowiedz i z gory dziekuje

    --
    //\\ mgp
    /| /| // // ale nie wp

  • 2. Data: 2003-03-10 13:44:24
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Jesteś stroną i masz do tego 100% prawo.

    Stan_Z

  • 4. Data: 2003-03-10 16:42:49
    Od: "Grupy" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Czarny" <k...@i...pan.wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miejsca rozprawy - moge wnioskowac o przeslanie kopii do wgladu?
    > Bardzo prosze o odpowiedz i z gory dziekuje

    Możesz sobie zażyczyc odpisu pism z dosłaniem do domu ale trzeba za to
    zapłacić ( nie dotyczy to odpowiedzi na pozew). Sądy liczą sobie po 6 zł za
    strone odpisu - pieknie.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 5. Data: 2003-03-10 16:57:48
    Od: "Jaaan Kowalski" <r...@p...onet.pl>

    Lepiej zapoznac sie samemu z aktami, zobaczyc co do pozwu zostalo dolaczone
    etc.
    Mozna to zrobic w sekretariacie wlasciwego oddzialu sadu, po okazaniu
    dokumentow - wyslanie akt lub kserokopi jest nie mozliwe.

  • 6. Data: 2003-03-10 18:06:55
    Temat: BARDZO BARDZOA DZIEKUJE
    Od: Flower <m...@0...000p000l>

    Flower <m...@0...000p000l> dnia pieknego 10 mar 2003 na
    pl.soc.prawo zapodał:

> [...]
    > miejsca rozprawy - moge wnioskowac o przeslanie kopii do wgladu?
    > Bardzo prosze o odpowiedz i z gory dziekuje

    Dziekuje jeszcze raz bardzo serdecznie:)))))

    --
    //\\ mgp
    /| /| // // ale nie wp

  • 7. Data: 2003-03-10 22:08:16
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Grupy <m...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b4ifa9$r4b$...@n...news.tpi.pl...
    > Możesz sobie zażyczyc odpisu pism z dosłaniem do domu ale trzeba za to
    > zapłacić ( nie dotyczy to odpowiedzi na pozew). Sądy liczą sobie po 6 zł
    za
    > strone odpisu - pieknie.

    za odpis pozwu 6 zł.? chyba jakaś pomyłka ...a jak myślisz dlaczego prawo
    stanowi ,że strona przy składaniu wniosku czy pozwu jest zobowiązana do
    złożenia wraz z nim odpisu ? myslisz ,że sądowi potrzebne są odpisy w celu
    tapetowania ? hm

    Sandra

  • 8. Data: 2003-03-10 22:09:35
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Jaaan Kowalski <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b4ig77$4qb$...@s...cyf-kr.edu.pl...
> [...]
    > Mozna to zrobic w sekretariacie wlasciwego oddzialu sadu, po okazaniu
    > dokumentow - wyslanie akt lub kserokopi jest nie mozliwe.

    zgadza się akta do wgladu mogą być wysłane np. do zakładu karnego ale nie do
    prywatnego mieszkania...

    Sandra

  • 9. Data: 2003-03-10 22:14:50
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra wrote:
    > za odpis pozwu 6 zł.? chyba jakaś pomyłka ...a jak myślisz dlaczego prawo
    > stanowi ,że strona przy składaniu wniosku czy pozwu jest zobowiązana do
    > złożenia wraz z nim odpisu ?

    a jak nie złoży? ;)

    KG

  • 10. Data: 2003-03-10 22:35:18
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

    > a jak nie złoży? ;)

    sąd ma obowiązek zobowiazać strone do złozenie odpisu pozwu ...

    Sandra