  • 1. Data: 2003-03-10 12:54:35
    Temat: 180 dni L-4 co dalej?
    Od: "Quit" <q...@p...onet.pl>

    Witajcie

    Pracownik zatrudniony na podstawie umowy na czas nieokreślony. 180 dni
    okresu zasilkowego minelo 08 marca 2003. ZUS okresu zasilkowego nie
    przedluzyl. Pracownik stara sie o rente. 10 marca 2003 (dzisiaj) dostal
    skierowanie do lekarza medycyny pracy - wiadomo, ze nie bedzie zdolny do
    pracy.

    Co dalej? Czy mozna zwolnic takiego pracownika? Jaki art.? odprawa? (chyba
    nie) okres wypowiedzenia? (chyba nie)
    Podpowiedzcie prosze, jest to pierwszy taki "przypadek" jaki mi sie trafil i
    nie chcialabym zrobic bledu.

  • 2. Data: 2003-03-10 18:04:39
    Temat: Re: 180 dni L-4 co dalej?
    Od: Zdzisław <s...@p...wp.pl>

    W dniu Mon, 10 Mar 2003 13:54:35 +0100, "Quit" <q...@p...onet.pl>
    napisał:

> [...]
    >nie) okres wypowiedzenia? (chyba nie)
    >Podpowiedzcie prosze, jest to pierwszy taki "przypadek" jaki mi sie trafil i

    Kodeks Paracy Art. 53. § 1

    Wyczerpanie zasiłku chorobowego
    czyli dłużej niż łączny okres pobierania z tego tytułu wynagrodzenia i
    zasiłku - gdy pracownik był zatrudniony u danego pracodawcy co
    najmniej 6 miesięcy lub jeżeli niezdolność do pracy została
    spowodowana wypadkiem przy pracy albo chorobą zawodową,

    Oczywiście bez odprawki.
    Rozwiązanie umowy z dniem 09.03.2003r.

    Z poważaniem:
    Zdzisław Sokołowski