  • Data: 2002-07-18 22:38:41
    Temat: Odp: Odp: Odp: pierwszy urlop
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kaizen <x...@c...sz> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:i...@4...com..
    .
    > Pięknego dnia Thu, 18 Jul 2002 23:11:47 +0200, "Sandra"
    > <d...@w...pl> zakodował:

    > No, bardzo ciekawe, kontynuuj proszę ;)

    oczywisty bład pisarski :P zainteresowany pisze o okresie zatrudnienia 1,5
    roku :P

    Wiec panie oswiecony jesli mam prawo do wymiaru 20 dniowego dostaje go np. w
    styczniu od np. 5 po przepracowanym roku chociaz wiadomo nam ze polowa z
    tego nalezała mi sie po przepracownym pół roku pracuje jeszcze o 5 miesiecy
    dłuzej wiec jak dalej z tymi pięcioma miesiącami mogę dostać urlop za te
    pięc m-cy czyli proporcjonalnie do przepracowanego czasu czy nie ?
    czy np. z całą twoją odpowiedzialności zacytujesz mi art. mówiacy ,że urlop
    przejdzie do innego pracodawcy gdy zostane zatrudniona a jesli nie to co ?
    przepadnie mi to ?
    eh cos tu nie tak prosze o pomoc w zrozumieniu :-)

    Sandra